Zápis ze schůze výboru  dne 26.11.2008

Přítomni                                                                                           

Pí.Kotačková                                                                                                  

Pí .Nátrová odchod 19,30 nezúčastnila se hlasování

p. Alazani

pí. Martinková

pí. Frančíková

pí. Hrdý

pí Šula

p. Šlechta

Pí. Hejrová – za revizní komisi (nehlasuje)

 

omluveni

 p. Balda,Mucha,Kontriš (nereg. člen)

 

 

 

PROGRAM:

 

1.       Schválení zápisu z minulé schůze

Schváleno; schůze je usnášeníschopná

 

 

 

2.       Kontrola úkolů

 

Úkoly:

1.       Průběžně upomínat dlužníky – trvale; ing. Hrdý podal informaci  

 

2.       Výběrová řízení:

 

a.    Příprava výměny stoupačkových ventilů a vyvážení otopné soustavy (zadání, výb. řízení na dodavatele, realizace): trvá (ing. Hrdý)

b.    Příprava zateplení stropů v 0 NP na severní straně (případná úprava projektu, výb. řízení na dodavatele, realizace): po provedení výb. řízení výbor rozhodl, že tato akce nebude realizována, protože by nebyla ekonomicky odůvodněná (viz příloha) (Kotačková)

c. Revize elektroinstalace v domě a doporučení na rozsah rekonstrukce: trvá (ing. Hrdý) – revize bude provedena začátkem roku

d. Chodník 2491 – sever (návrh, kalkulace, výb. řízení na dodavatele, realizace): trvá – Frančíková - bude provedeno na jaře

 

3. Žádost o pokácení stromů u 2491 – pí. Nátrová podala informaci - realizace povolena, povolení nabylo právní moci

 

4. Nátěry venkovního zábradlí: trvá (bude objednáno u odborné firmy, zajistí Kotačková)

 

5. Ventilační průduchy do dveří u sklípků – zrušeno;  vzhledem k provedení dveří (netěsnící, bez prahu – takže infiltrace by měla být dostatečná)

 

6. Reklamace větracích průduchů pod sev. portály – splněno (Kotačková) (firma Zublin upravila větrací otvory, aby jejich počty a velikost odpovídaly projektu)

 

7.    Stav sklípků pod sev. portály ve vchodech 2487 a 2489 – zástupce 2489 podal informaci (nebyl zjištěny žádné problémy); zástupce 2487 - nepřítomen

 

8.  Potvrzení o řádném splácení úvěru a předložit ČMZRB pro prosincovou výplatu dotace – ing. Hrdý, pí. Martinková podali informaci  - potvrzení bylo vystaveno a předáno ČMZRB 

 

9. Obnovit klíče ke spol. prostorám – 2491 – chybí 2 klíče (budou doplněny, Hrdý); 2490 splněno (Kotačková), 2489 splněno (Šlechta); 2488 splněno (Nátrová); 2487 zástupce nepřítomen (Mucha); 2486 splněno (Frančíková)

 

10. Zajistit pokácení stromů u 2491 – zajistí pí Nátrová

 

11. Kontrola účetnictví – splněno (Kotačková, Šlechta) (viz příloha)

 

12. Zjistit požadavky banky, jaké finanční výkazy a další doklady k poskytnutému úvěru bude požadovat – pí. Martinková podala  informaci – budou stačit kopie daňového přiznání a účetních výkazů

 

13. Řešení problematiky se společnou anténou a přechodem na digitální vysílání - splněno (Hrdý) (viz příloha)

 

14. Řešení vlhkosti ve sklípku 2486 – průzkum kanalizace, doporučení: částečně splněno; úkol dále trvá. Dne 25.11.2008 byl proveden průzkum kanalizace u sev. strany č.p. 2486 (Pražské vodovody a kanalizace a.s.). Nález: Prohlížený úsek je průtočný, ale v nevyhovujícím stavu. Drenážní otvory v troubách jsou na mnoha místech přetočeny do dna potrubí, tím dochází k vsakování vody do terénu. V úseku 6,2 m rozsazené hrdlo trub (únik vody), možnost podmáčení objektu. V místě 9,8 m mírně rozsazené hrdlo trub. Doporučena stavební oprava. Na výroční schůzi bude předložen návrh na provedení opravy. Návrh a výb. řízení na dodavatele zajistí ing. Frančíková.

 

15. Registrace/změna u zdrav. pojišťovny – nový člen výboru (Balda) – splněno (Hejrová)

 

16.  Uzavřít smlouvu s firmou CentroNet na výstavbu optické sítě – splněno (Kotačková, Hrdý)

 

17. Podzimní prohlídka střechy a fotodokumentace – splněno (Mucha)

 

 

 

3. Nové úkoly

 

a.    Uložit účetní výkazy za r. 2007 do sbírky listin v OR – ing. Hrdý 

 

b.    Zajistit pokácení stromů u 2491 – pí Nátrová

 

c.     Dořešit způsob zaúčtování dotace a vykazování dlouhodobých záloh – ing. Šlechta, dr. Kotačková

 

d.    Provést roční kontrolu účtů a připravit podklady pro daňové přiznání a rozúčtování nákladů (do konce února 2009) – ing. Šlechta, dr. Kotačková

 

e.    Podle výsledků průzkumu kanalizace a po jednání se sousedním SVJ připravit návrh na vyřešení vlhkosti ve sklepě 2486 s upřesněnou kalkulací – ing. Frančíková, dr. Kotačková

 

f.     Příprava výměny stoupačkových ventilů a vyvážení otopné soustavy (zadání a vyhlášení výb. řízení na dodavatele do konce března 2009 s předpokládanou realizací duben/květen 2009): ing. Hrdý

 

g.    Revize elektroinstalace v domě a doporučení na rozsah rekonstrukce (podle termínu revize: ing. Hrdý

 

h.    Zajistit mapové podklady (PRE, PVK, Kolektory) – ing. Balda, ing. Šlechta, dr. Kotačková

 

i.      Zajistit kopie chybějící stav. dokumentace – dr. Kotačková, ing. Šlechta

 

j.     Obstarat a instalovat chybějící ochranné koše na střešní vtoky (Gullydek, DN100, 2 kusy; Dekstaviva - Kunratice Vídeňská 100); koše zakoupí ing. Balda

 

k.    Určit člena výboru, který bude pravidelně kontrolovat stav u popelnic a v případě potřeby objednávat úklid a odvoz na sběrný dvůr – zajistí zástupci vchodů

 

l.      V případě změny uživatele bytu (prodej, změna nájemníků) zajistit informování nových vlastníků/uživatelů bytů o jejich povinnostech (zejména o zákazu ukládání odpadu a nepotřebných věcí kolem popelnic) – všichni zástupci vchodů   

 

m.   Připravit a zveřejnit na webu "info-balíček" pro nové vlastníky/uživatele bytů (do konce roku) - dr. Kotačková, Mgr. Mucha

 

n.    Kontrola výpočtu odměn a odvodů daně a zdravotního pojištění a provedení potřebných úprav (zaokrouhlení apod.), kontrola plnění daňových povinností v roce 2008 (do konce roku) – pí. Hejrová

 

 

 

4.    Správa

 

·         Týdenní prohlídky objektu – zástupci podali informaci

 

·         Požadované opravy a údržba v jednotlivých vchodech:

 

2486: nalezeny pohozené injekční stříkačky; vyvěsit info na nástěnky s upozorněním na nutnost důsledně zavírat a zamykat dveře a zajistit tak bezpečnost v domě

2487: zástupce vchodu doplní informaci v jakém stavu jsou sklípky

2488: žádné požadavky

2489: žádné požadavky

2490: žádné požadavky

2491: žádné požadavky

Ve všech vchodech je třeba:

a.       Nalepit chybějící obklady - (realizátor nejprve zjistí stav, navrhne vhodné možnosti s cenovou kalkulací a po projednání a schválení na příští schůzi zajistí realizaci) odloženo

b.      Doplnit chybějící madla na zábradlí (realizátor nejprve zjistí stav, navrhne vhodné možnosti s cenovou kalkulací a po projednání a schválení na příští schůzi zajistí realizaci) - odloženo

·         Hotovostní výdaje k proplacení: poštovné, drobná údržba 2489, úklid. prostředky

 

 

 

5. Finanční info

 

Zůstatek na bank. účtech k 31.10.2008: 1.269.706,59 Kč (1.464.082,94 k 21.11.2008)

Stav pohledávek za vlastníky: vyrovnáno (dlužník, který nezaplatil vyúčtování r. 2007 ani po dvou upomínkách, dlužnou částku uhradil po doručení předžalobní výzvy)

 

 

 

6. Různé 

 

a. Odměny za 2. pololetí:

p. Šlechta navrhuje převést ze své odměny část ve prospěch pana Kontriše z důvodu pomoci při zajišťování správy č.p. 2489 - schváleno

p. Alazani požaduje zvýšení své odměny z důvodu pomoci při zajišťování správy v 2487 – schváleno, část odměny zástupce č.p. 2487 bude převedena ve prospěch p. Alazaniho

Hlasování o návrhu odměn:      

PRO:                     Hrdý, Martinková ,Kotačková,Šula, Šlechta

PROTI:                  nikdo

zdržel se:          Alazani

Odměny za 2.pololetí byly schváleny

 

 

b. Výbor děkuje ing. Karlíkovi za nakreslení situační mapy stromů pro povolení kácení

 

 

c. Pan Šula podává rezignaci na své členství ve výboru. Výbor vzal jeho rezignaci na vědomí.

 

 

 

Termín příští schůze 4.2.2009

 

 


 

 

 

 

Příloha č. 1 – Finanční info

 

Zůstatek na bank. účtech k 31.10.2008: 1.269.706,59 Kč (1.464.082,94 k 21.11.2008)

1.       Stav dlužných záloh k 23.11.2008: po započtení předplacených záloh vyrovnáno

2.       Přehled úhrad z účtu SVJ – viz níže

 

Položka

Valuta zaúčt.

Var.symb.2

Částka v měně účtu

Zpráva pro příjemce

S24/IB JPU

22.11.2008

5258010159

-126020

Dalkia

S24/IB JPU

19.11.2008

 

-52

poštovné

S24/IB JPU

18.11.2008

26759331

-2937

daň DPP

S24/IB JPU

17.11.2008

87889228

-119

telefon

S24/IB JPU

14.11.2008

810

-4250

DPP - úklid 2486-88

S24/IB JPU

14.11.2008

810

-4250

DPP - úklid 2489-91

S24/IB JPU

12.11.2008

 

-655

úklid. prostředky

S24/IB JPU

7.11.2008

90852661

-7883

Bytoservis – 2491

S24/IB JPU

5.11.2008

8173113

-995

Schindler 2486

Úhrada spořit

1.11.2008

9

250000

800

Trvalý příkaz

1.11.2008

8602091375

-16635

pojistné 

S24/IB JPU

1.11.2008

840249333

-42400

voda záloha

S24/IB JPU

1.11.2008

840249331

-56230

voda záloha

S24/IB JPU

30.10.2008

 

-2125

údržba p. Šalda - 0810

S24/IB JPU

30.10.2008

26759331

-1875

daň DPP

S24/IB JPU

21.10.2008

5208910159

-94514,1

Dalkia

S24/IB JPU

17.10.2008

86522333

-178

telefon

S24/IB JPU

15.10.2008

810

-4250

DPP - úklid 2486-88

S24/IB JPU

15.10.2008

810

-4250

DPP - úklid 2489-91

S24/IB JPU

6.10.2008

90852289

-3978

Bytoservis – 2489

S24/IB JPU

6.10.2008

 

-176

ref. – kolky

S24/IB JPU

6.10.2008

 

-300

ref. známky

S24/IB JPU

6.10.2008

 

-41,9

ref.-protiplisnovy prostr.

Úhrada spořit

1.10.2008

9

250000

800

Trvalý příkaz

1.10.2008

26759331

-100

pojistné - dohody o prov.práce

S24/IB JPU

26.9.2008

812122910

-3568

voda VI-IX

S24/IB JPU

26.9.2008

812122908

-5369

voda VI-IX

S24/IB JPU

26.9.2008

8128880

-23906

Schindler – paušál

S24/IB JPU

26.9.2008

20108

-16218

účetní – 2. pololetí

S24/IB JPU

26.9.2008

809

-2125

údržba p. Šalda - září

S24/IB JPU

19.9.2008

5208810159

-67854,1

Dalkia

S24/IB JPU

19.9.2008

26759331

-1875

daň DPP

S24/IB JPU

17.9.2008

85115658

-639

telefon

S24/IB JPU

17.9.2008

 

-533,5

ref. - poštovné, kanc.p.

S24/IB JPU

17.9.2008

 

-127

ref. - savo, pošt.

S24/IB JPU

15.9.2008

11504399

-1505

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504422

-1726

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504412

-297

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504446

-1246

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504559

-352

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504564

-411

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504588

-252

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504584

-3544

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504566

-240

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504564

-3030

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504559

-320

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504446

-2830

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504437

-3635

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504422

-4220

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504412

-540

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

11504399

-3630

PRE

S24/IB JPU

15.9.2008

709

-4250

DPP - úklid 2486-88

S24/IB JPU

15.9.2008

709

-4250

DPP - úklid 2489-91

S24/IB JPU

5.9.2008

90852011

-6769

Bytoservis -

S24/IB JPU

3.9.2008

8058

-24448,7

Steinbach - opravy po vyloupení

Úhrada spořit

1.9.2008

9

250000

800

 

 

 

 


 

Příloha č. 2 – Kontrola účetnictví

 

 

221** ***            

Bankovni ucty

OK

231** ***            

Bankovni uver

OK

261** ***            

Penize na ceste

OK

311** ***            

odberatele (vlastníci)

OK

314** ***            

Zalohy

OK

31501

teplo

OK

31502 2              

vodne

OK

31502 22486-2491     el.energie

OK

315 032 486

servis vytahu

OK

315 052 486

uklid

OK

31506

odpad

OK

31507

sprava

přeúčtovat stornovanou fa 33007 na 31599

31508

odmeny statutarnim organum

OK

31509

bankovni poplatky

OK

31555

ostatní

OK

31588

halerove zaokrouhleni

OK

31599

vyuctovani  nakladu

OK (viz výše)

321** ***            

Dodavatele

OK

324** ***            

Prijate zalohy

OK

331** ***            

odmeny stat.org.

OK

34202

dan z odmen vyboru

OK

34203

dan z pr-FO zvl.sazba

ověřit (pí. Hejrová)

378** ***            

Ostatni pohledavky

OK

379** ***            

Ostatni zavazky

OK

381** ***            

naklady pristich obdobi 2008

OK

511** ***            

Opravy a udrzovani

sloučit 51102 2489 s 51102 2489; od r. 2009 nepoužívat účt. třídu 5; náklady hrazené z tzv. FO účtovat také přes účt. třídu 3

562

Uroky z uveru

OK

644** ***            

uroky ze spor.uctu

OK

911** ***            

Dlouhodobe zalohy

sloučit 91101 86 až 91101 91 tak, aby účtování dlouhodobých záloh bylo v souladu se ZoVB (§ 12, § 13, odst. 7); na kontrolu adekvátnosti čerpání jednotlivými vchody slouží analytické účty

vést zůstatek dlouhodobých záloh odděleně od zůstatku nesplaceného úvěru (lepší vypovídací schopnost) – souhrnně až v součtu na 911 

999

Dotace

dořešit způsob zaúčtování


 

 

 

 

 

 

Příloha – k výběrovému řízení na akci

 

"Zateplení stropů ve vstupních chodbách"

 

Shromáždění vlastníků Společenství Petržílkova 2486-2491 schválilo dne 22.5.2008 mimo jiné akci "Zateplení stropů ve vstupních chodbách" v rámci údržby domu (viz zápis z výroční schůze 2008).  

Dne 15.10.2008 bylo vyhlášeno výběrové řízení (viz příloha), které bylo zveřejněno na internetových stránkách SVJ a na portálu e-poptávka.

Ve dnech 29.10. a 5.11. se konala prohlídka místa plnění pro uchazeče.

Z předložených nabídek splňovaly kritéria nabídky pěti firem, a to:

Cherokee

KPStav

AlterCon

Resimo

Intast

 

Výsledné pořadí uchazečů podle nabídnuté ceny:

1. místo:              KPStav

2. místo:              Resimo

3. místo:              Cherokee

 

 

cena s DPH

alternativní varianta

alternativní varianta

pořadí dle nabídkové ceny

pořadí dle splnění formálních požadavků

 

 

 

 

 

 

Cherokee

291 487,80

 

 

3

3

KPStav

247 539,00

218 218,00

207 318,00

1

3

AlterCon

314 898,24

 

 

4

3

Resimo

261 600,00

 

 

2

1; 2

Intast

322 756,00

 

 

5

1; 2

 

Protože uvedené prostory tvoří požární únikovou cestu, nelze použít zateplení polystyrénem. Navíc rozdíl mezi polystyrénem a minerální vlnou v takto malém rozsahu není příliš významný. Úspor lze dosáhnout použitím levnější omítky (běžný štuk a výmalba Primalexem tak jako ve spol. prostorách v celém domě). 

Pokud bude tato akce realizována doporučuji jako dodavatele firmu KPStav nebo Resimo, a to s využitím levnější alternativní varianty (varianta štuková  omítka bez ukončovacího profilu + malba Primalex).

Před rozhodnutím o realizaci je však třeba posoudit návratnost této investice. I při výběru nejlevnější varianty (207 318,00 Kč) budou výsledkem zateplené stropy společných prostor pod 5 byt. jednotkami. Významně se tím zvýší tepelná pohoda v těchto byt. jednotkách, na ostatní byt. jednotky to vliv mít nebude. Vliv na teplotu ve společných prostorách (mírný pokles) bude zřejmě zanedbatelný (vzhledem k umístění radiátoru na spol. chodbě v blízkosti stropů, jež by měly být zatepleny).  

Za teplo (ÚT + TV) jsme letos zatím (I-X) zaplatili celkem 1 083 000,00 Kč. Za předpokladu stejných plateb za listopad a prosinec jako loni, to bude za celý rok cca 1 400 000,00 Kč. Poměr ÚT/TV je letos 42/58. Tzn. za teplo cca 600 000,00 Kč, tj. průměrně necelých 6 000,00 Kč na jeden byt, přičemž interval vzhledem k max. přípustnému rozdílu 40 % je 5 000,00 Kč až 7 000,00 Kč.

Takže kdybychom snížili uvedeným 5 byt. jednotkám koeficient použitý pro výpočet spotřeby tepla tak, aby se jejich náklady blížili minimálním možným nákladům, stálo by nás to maximálně 2 000,00 Kč na byt při letošních cenách, celkem tedy 10 000,00 Kč za rok. I při uvažování postupného růstu cen tepla a inflace (tedy zvyšování cen stav. prací) je tato investice na samé hranici návratnosti.

Pokud je tedy možné zajistit v uvedených byt. jednotkách při současném stavu (tj. nezateplené stropy) projektovanou teplotu (21°C) plus 1-2°C navíc podle individuálních preferencí, doporučuji nerealizovat tuto akci, přestože byla schválena na výroční schůzi, ale jako kompenzaci snížit těmto jednotkám příslušný koeficient, aby se jejich náklady i při nutnosti zvýšeného vytápění pohybovaly mezi minimálními a průměrnými náklady domu.

 

PhDr. Šárka Kotačková

předsedkyně výboru


 

 

 

 

 

 

Příloha k akci „Úprava STA pro příjem digitálního vysílání“

 

Vzhledem k plánovanému vypnutí analogového vysílání ČT2 na přelomu října a listopadu 2008 a blížícímu se termínu vypnutí zbylých analogových programů na jaře 2009 bylo nutné provést úpravy STA umožňující uživatelům příjem pozemního digitálního televizního vysílání.

Při návrhu byly zvažovány 3 základní varianty řešení (i jejich kombinace):

  1. Přímý rozvod digitálních kanálů (kmitočtové pásmo UHF). Jedná se o perspektivní a systémově čisté řešení. Výhodou jsou i nízké náklady na úpravu hlavní stanice.
  2. Kmitočtová konverze digitálních kanálů z pásma UHF do pásma VHF, případně do spodní části UHF.  – kmitočtová  konverze je potřebná v případě velkých ztrát na vysokých kmitočtech ve starších rozvodech
  3. Převod na analogové kanály PAL

Po prověření parametrů rozvodu a provedení měření byla jako vhodná zvolena varianta č. 1 – přímý rozvod digitálních kanálů, kdy je i ve vzdálených účastnických zásuvkách dostatečná úroveň signálu.

Varianta č. 3 byla zamítnuta jako neperspektivní a nákladná.

Hlavní stanice STA je osazena systémem ALCAD 905. Navržená úprava musela být kompatibilní s tímto stávajícím systémem a nesměla narušit jeho funkci, neboť signál analogového vysílání je třeba rozvádět do dubna 2009. Pro příjem digitálního vysílání bylo navíc nutné instalovat novou anténu (vertikální polarizace).

Prostřednictvím serveru epoptavka.cz byly osloveny v úvahu přicházející firmy s požadavkem na úpravu hlavní stanice a případnou montáž nové antény. Ze 158 obeslaných dodavatelů se přihlásili 3 se svými nabídkami:

Jako cenově i technicky nejvýhodnější byla vyhodnocena nabídka firmy ELDAT System s.r.o. (14.790,- Kč).

Instalace proběhla v sobotu 15. listopadu 2008. Z hlavní stanice byl odstraněn zesilovač a konvertor, které byly používány pro signál již vypnutého analogového vysílání ČT2. Byla nainstalována nová anténa orientovaná na vysílač Žižkov a trojice zesilovačů pro digitální vysílání tří multiplexů:

V rámci záruky bude provedeno doladění systému tak, aby byla zajištěna dostatečná úroveň signálu ve všech větvích rozvodu STA.

Ing. David Hrdý

místopředseda výboru

 

 

 

 


 

Příloha – Podzimní prohlídka střechy

12.10.2008 byla provedena podzimní prohlídka střechy s fotodokumentací. Střecha nevykazuje žádné závady. V pořádku je celá plocha střechy, spoje, přechody a spoje různých rovin, ventilační turbiny fungují, okna a parapety výtahových šachet jsou pořádku, sítě proti ptactvu jsou pořádku a plně funkční.

Na některých místech se uvolňují krytky – „síťky“ dešťosvodů. Je potřeba zajistit jejich trvalé upevnění…

 

 

 

 

 

 

 


 

Příloha – Návrh odměn za 2. pololetí 2008

 

Odměny za 2. pololetí jsou celkově nižší než za 1. pololetí, protože větší objem práce připadá na první polovinu roku (kontrola ročních účtů, rozúčtování nákladů, zpracování nových záloh, příprava a konání výroční schůze).

Odměny jsou stále v rozdělení "výbor" a "správa", to pro případ, že v budoucnu budeme mít externího správce, tak abychom měli výchozí čísla pro srovnání a posouzení efektivity.

U odměn "výbor" jsem vycházela z toho, že každý zástupce by si měl vyhradit alespoň hodinu týdně na prohlídku svého vchodu a vyřízení případných úkolů a dotazů svých vlastníků, a to za 100 Kč/hod, takže 500 za měsíc (je to spíše symbolická sazba, ale na více nemáme a práci ve výboru nelze brát jako výdělečnou činnost – staráme se o vlastní majetek plus o majetek dalších 95 spoluvlastníků). U vchodů, kde jsou zástupci dva je to napůl, u vchodu 2491 je to jednak napůl, jednak za dvojnásobek, protože 2491 má dvojnásobek vlastníků.

Ostatní vykonávané činnosti jsou uvedeny v tabulce - potřebný čas jsem odhadla, sazba zůstává stejná, tj. 100 Kč/hodinu.

Stále trvá možnost přerozdělení úkolů do dalšího období s tím, že ti členové výboru, kteří převezmou úkoly od jiného člena, budou pak mít nárok na poměrně vyšší odměnu. Připomínám však, že odměny se vyplácejí vždy zpětně, tedy za práci vykonanou v minulém období, a že jejich celková výše závisí na tom, co schválí vlastníci na výroční schůzi.

 

 

Činnosti v rámci správy prováděné v 2. pololetí 2008

 

Legenda: podtržené jsou činnosti vykonávané pravidelně

nepodtržené jsou jednorázové činnosti

 

Alazani

 

 

zástupce vchodu 2491 - ½

příprava formulářů - výnos z pronájmu (2491)

 

Hrdý

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zástupce vchodu 2491 - ½

kontrola záloh vlastníků

sledování dlužných záloh a zasílání upomínek

sledování a objednávky revizí – technická prohlídka plyn. vedení

úprava STA na dig. vysílání – analýza, návrhy, výb. řízení, realizace

úklid u kontejnerů

obsluha telefonu SVJ 1/2

kontakt s ČMZRB – dotace

vklady do OR – účetní závěrka

 

Kotačková

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zástupce vchodu 2490 - ½

kontrola a úhrada faktur

vyřizování a archivace korespondence

příprava schůzí výboru

kontrola dodržování rozpočtu

vklady do OR – zápis/výmazy členů

kontrola účetnictví ½

vyřizování reklamací spojených s rekonstrukcí domu

výb. řízení – zateplení stropů, analýza rentability

výpočet a příprava formulářů - výnos z pronájmu (2491)

kontrola a evidence změn vlastníků

 

 

Martinková

 

 

 

 

 

 

zástupce vchodu 2490 - ½

zápisy ze schůzí výboru

bankovní styk + kontrola plnění povinností vyplývajících z úvěrové smlouvy

potvrzení pro dotaci

nákupy úklid. potřeb ½

 

Šlechta

 

 

 

zástupce vchodu 2489

kontrola účetnictví ½

kontrola úklidu, nákupy úklid. potřeb ½

 

Nátrová

 

 

zástupce vchodu 2488

vyřízení žádosti o pokácení stromů

 

Mucha

 

 

 

 

 

 

 

zástupce vchodu 2487

vedení internetových stránek

zápisy (v případě nepřítomnosti pí. Martinkové)

zajištění dezinsekce 2487

technická prohlídka střechy a fotodokumentace

obsluha telefonu SVJ ½

 

Frančíková

 

 

 

zástupce vchodu 2486

řešení vlhkosti ve sklepě 2486 – analýza, návrhy, kalkulace přemístění sklípků, zajištění prohlídky kanalizace

 

Hejrová

 

 

 

kontrola plnění daňových povinností

zasílání přehledů zdravotním pojišťovnám

revizní komise

 

Kontriš

 

dešťosvod 2489, drobná údržba 2489

 

Šula

 

 

 

aplikace protiplísňového prostředku ve sklepě 2490

odstranění polystyrenu z větracího otvoru